maaf encik tupai.....sbb mlm tadi...gila arr aq rasa coz memang skrg ni rase bersalah sanad2...ok,kalo ko menyampah nak ckp ngan aq...aq x kisah....
hope kau maafkn aq....kata2 aq menyakitkn ati.....hina kau kerr tanpa aq sedar..n betul la kata kau yg aq ni x sedar diri...sorry tupai....
No comments:
Post a Comment