Hidup tanpamu!!
yess !!
lagu tu mmg hari2 tasha dengar!! n jangan lupa hayati kate2 dier....serta fahamkan..
after that apa yang tasha lakukan ialah kate HIdup tanpamu!!ahahahaha
(pastu sob-sob pun tibe!!)
ahahaha
kalo orang tanya oh ni kwn baik dier.... tasha akan kate sume yg dpt gelaran pakcik - pakcik tuh dah ada Makwe....
kan senang cerita..!
n start from now, memang tasha akan lakukan ap yg sebelum nih tasha buat...
so,,,jgn risau ye... aq dah x kacau kau dah.....
facebook pon,,aq da x mulakan bicara aq lagi...
biar ia terus senyap dan sepi...
juz tadi jer kate2 terakhir utk kwn aq nih...
ok ye geng....teruskan ceria tanpa aq yer!! ahahahaha
assalamualaikum!!
No comments:
Post a Comment